I znowu szkoła...Juhuu...;(

Nasz kochany świąteczny weekend już odszedł i zaczyna się znowu spędzanie wieczorów na uczeniu się itd.
Mam już tego dosyć.Szczególnie tego,że pani z historii i przyrody pyta przed lekcją grr...teraz postanowiłam,że nie będę się już tak przejmować,a bardziej korzystać z życia.Nie chce mi się też chodzić na k. wokalne i nwm czy w następnej klasie mam na nie chodzić czy nie.W końcu liczy się ostatnie świadectwo.Lubię ogólnie kółka zainteresowań mimo,iż oprócz tego chodzę jeszcze tylko na plastyczne.Ale nie jest aż tak źle.A właśnie mam do was pytanko.O czym chcielibyście posty,filmik ? To co zawsze jest na yt,czyli haul,room tour itd. ?
Ps.Takie małe podsumowanie świąt ;)








3 komentarze:

  1. no, też nie jestem zadowolona, że już koniec wolnego ;( jedyny plus to ten, że w końcu zobaczę się z moją paczką <3
    powodzenia w lekcjach ; )
    szczerze to nie wiem o czym bym chciała czytać czy też słuchać, to co wymyślisz będzie odpowiednie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie chcę do szkoły.
    To już jak ty wolisz. :)

    http://decisive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia ^^ Ja też chciałabym już skończyć tą głupią naukę, no ale jeszcze tylko trochę i.... wakacje! Ja nie dawno zapisałam się na zaj. wokalne i szczerze mi się już ich odechciewa... no ale chcę mieć lepszą ocenę z muzyki, więc muszę jakoś wytrzymać ;)

    Obserwujemy? Odpowiedz u mnie na blogu :)

    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger