MOJE ULUBIONE BLOGI [TOP 7]

Dziś pokażę wam moje ulubione blogi ♥ Nie dodaję się do obserwatorów jeśli blog mnie nie zainteresuje,więc nie jest ich dużooo ...Może polecicie mi jakieś wasze ulubione blogi ?
 
 
Plapart -mój ulubiony blog.Uwielbiam jej styl oraz sposób pisania postów.A jej zdjęcia są świetne ;)
 
Lucy - blog,który stawiam na drugim miejscu.Nie czytam jej bloga dość długo,ale posty są tak pisane,że ciężko się nie uzależnić ...
 
Wiśka -na blogu opisuje swoje życie,które strrasznie mnie wicągnęło [ojj] Dzięki jej blogowi dostrzegłam Lucy ;)))

 Moja pasja,moje hobby - Uwielbiam jej szkice,które są naprawdę niesamowite.Dlatego wylądowała u mnie na miejscu 4 ;)

Angelika's Place - Lubię jej bloga za ładne zdjęcia oraz poczucie stylu ...!
 Deleks - Uwielbiam jej bloga,szkoda tylko,że posty są tak rzadko <3

 Nicki Naja - Poznałam ją dzięki Wiśce (jak mniemam) i bardzo go polubiłamm ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger